Jak przekonać sprzedających do udzielenia wyłączności?

Skuteczność pracy z ofertą na wyłączność jest dalece większa od skuteczności pracy z ofertą, którą dysponuje cała twoja konkurencja. Można wręcz powiedzieć, że jeśli zachowujesz rozsadek w przyjmowaniu ofert na wyłączność, to twoja agencja nieruchomości jest tyle warta ile wynosi suma prowizji z dobrze podpisanych umów na wyłączność. A jeśli pracujesz bez wyłączności, to wartość twojej firmy może odpowiadać jedynie wartości biurka, komputera, drukarki itp.

Niestety Sprzedający boją się udzielania wyłączności. Jak ich przekonać? Jakich ofert nie przyjmować? Jakie są ryzyka dla biura obrotu nieruchomościami? Czy praca na wyłączność się naprawdę opłaca? Szkolenie oparte na kilkunastoletnim doświadczeniu…

Lekcje
Ćwiczenie – zanim rozpoczniesz kurs….
Wady i zalety wyłączności. Kto płaci prowizję? 2 filmy
Słuchanie klienta. 2 filmy
Agresja, uległość, asertywność. 4 filmy Darmowy podgląd
Obawy, snobizm, pazerność. 3 filmy
Wstęp do reguł wywierania wpływu na decyzje innych ludzi. 3 filmy
Reguły wzajemności, społecznego dowodu słuszności i autorytetu w praktyce pośrednika . 3 filmy
Reguła zaangażowania (w wybór) i konsekwencji (w trzymaniu się tegoż wyboru) . 2 filmy
Kwestie drażliwe. 3 filmy
Argumenty przemawiające za wyłącznością, czyli dlaczego ci się to opłaca mój drogi kliencie. 2 filmy
Reguła sympatii. 2 filmy
Reguła niedostępności. 2 filmy

[button link=”https://www.lebiedz.com.pl/kurs/przekonac-sprzedajacych-udzielenia-wylacznosci/” window=”yes”] Zobacz stronę i demo kursu >>> [/button]

Opublikowano: