Kontakt

Kontakt

Zanim zapytasz:

Jeśli widzisz komunikat: „Za mało danych, aby utworzyć użytkownika lub taki użytkownik nie istnieje”

Zapewne próbowano zalogować się na nieistniejące konto użytkownika. W związku z próbami logowania się na konto nieistniejące na platformie lebiedz.com.pl włączył się system ochrony antyhakerskiej, który czasowo zablokował adres IP.

Co należy zrobić:

Odczekaj, aż wyłączy się automatyczna blokada (ok. 1 godz.)

1 – Wyczyść pamięć tymczasową przeglądarki lub użyj innej przeglądarki.

2 – Wejdź na stronę zamawianego kursu i dodaj go do „Koszyka”

3 – Kliknij „przejdź do kasy”, wypełnij wszystkie wymagane pola i następnie kliknij „Kupuję i płacę”

Prosimy NIE LOGOWAĆ się przed wykonaniem ww. czynności. Konto na platformie lebiedz.com.pl założy się samoczynnie.

close

Jak odzyskać dostęp gdy zapomniano hasła?

Twoim identyfikatorem jest adres email użyty do rejestracji na platformie.

Jeśli nie pamiętasz hasła, wejdź na stronę Moje Konto i skorzystaj z automatycznego systemu resetu hasła.

Administratorzy nie znają Państawa haseł, więc nie pomogą w ich odzyskiwaniu.

close

Jak zamawiać kursy, szkolenia, webinary…?

Proces zamawiania wygląda tak jak w niemal wszystkich sklepach internetowych:

  1. wybierasz szkolenie (produkt) i dodajesz je do koszyka
  2. podajesz dane niezbędne do realizacji zamówienia i wystawienia faktury
  3. opłacasz

To wszystko 😉

Po złożeniu zamówienia i przejściu płatności otrzymasz kilka maili w tym maile z linkiem do faktury i z tymczasowym hasłem do logowania na platformie.

close

Jak realizowany jest dostęp do szkoleń online

Dostęp do kursu uruchamia się automatycznie w chwili przejścia płatności.
W praktyce oznacza to najczęściej, że wybierając płatności inne niż zwykły przelew dostęp otrzymasz niezwłocznie po zakupie. Wyjątkowo, z przyczyn leżących nie po naszej stronie mogą występować odstępstwa od tej reguły. W przypadku wybrania płatności zwykłym przelewem dostęp do kursu nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty.

Jeżeli zamówiono szkolenie online dla wielu użytkowników (wielu loginów), to pamiętaj, że automatycznie jeden login przyznany został dla konta e-mail, z którego złożono zamówienie. Prosimy o podanie kont e-mail pozostałych użytkowników, którym mamy przyznać resztę loginów. Przesyłając te dane, powołaj się na numer zamówienia. Dodatkowe dostępy zostaną uruchomione najpóźniej w najbliższy dzień roboczy po dniu otrzymania ww. danych.

– kursy online są dostępne, po wykupieniu, w dowolnych porach dnia i z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu (więcej szczegółowych informacji o zasadach korzystania ze szkoleń – patrz Regulamin)
– każdy kurs podzielony jest na lekcje
– w lekcjach mogą być teksty, filmy (czasem wiele filmów), pliki do pobrania, testy itp.
– tempo nauki uczestnik kursu ustala samodzielnie
– do lekcji można wracać

Z w/w powodów nie podajemy czasu przejścia kursu, ponieważ w zależności od indywidualnych potrzeb jedni robią to szybciej a inni wolniej.

close

Jak realizowany jest dostęp do Webinarów

Co to jest Webinar i jak działa

Webinar to szkolenie z dostępem online z możliwością jednoczesnej obecności prowadzącego i słuchaczy. Dzięki temu słuchacze mogą zadawać pytania (poprzez czat) i w miarę możliwości otrzymywać odpowiedzi od prowadzącego. Nasze Webinary trwają maksymalnie godzinę (w zależności od aktywności grupy). Początek zajmuje materiał edukacyjny, a druga część poświęcona jest na odpowiedzi na pytania. Uwaga: Webinar to nie są indywidualne konsultacje, a ponadto prowadzący nie ma wglądu w Twoje dokumenty, więc możesz nie uzyskać porady dotyczącej np. Twojego indywidualnego i skomplikowanego przypadku sporu sądowego

W jaki sposób można wziąć udział w Webinarium

Wykup licencję na dostęp najpóźniej na 2 godziny przed terminem rozpoczęcia. UWAGA: wielkość pokoju jest ograniczona, więc lepiej nie czekaj z zakupem dostępu na ostatni dzwonek.
Na trzy dni, jeden dzień i jedną godzinę przed rozpoczęciem zajęć otrzymasz maile Twoim z indywidualnym adresem dostępu (linkiem). Nie udostępniaj tego linku osobom trzecim, ponieważ nie jest możliwy jednoczesny dostęp z różnych urządzeń.
Po wejściu na ww. link zobaczysz stronę startową. Dostęp do pokoju uruchamia się zazwyczaj na 30 minut przed terminem zajęć.

Wymagania co do łączy użytkownika

Platforma Webinariów wykorzystuje adaptacyjną jakość kompresji wideo i dźwięku, dlatego jakość transmisji podczas Webinaru zależy głównie od prędkości Twojego połączenia internetowego. Dla najwyższej jakości transmisji musi ona wynosić przynajmniej 2 MB (jeśli będziesz używać kamery). Do transmisji bez kamery ta prędkość połączenia internetowego może być znacząco mniejsza (100 Kbit).

Uwaga! Jeśli kilku uczestników wchodzi na Webinar z jednego adresu IP, połączenie internetowe dzieli się na liczbę podłączeń. W takich przypadkach nie możemy gwarantować wysokiej jakości dźwięku i obrazu. Do prowadzenia spotkań firmowych polecamy korzystanie z szybkiego internetu — 50 MB i więcej.

Co się stanie, jeśli w czasie transmisji stracisz połączenie lub jeśli nie wejdziesz na Webinar w terminie jego nadawania

Przez trzy dni po zakończeniu Webinarium będziesz mieć dostęp do jego nagrania.

Na jakim sprzęcie można oglądać Webinarium

Webinarium można oglądać na komputerach, tabletach i smartfonach. Wystarczy, że posiadają one aktualne wersje przeglądarek internetowych np. Chrome, Firefox, IE. Uwaga: przestarzałe oprogramowanie (np. Windows XP) może uniemożliwić wejście do pokoju Webinarium.

close

Gdzie znajdę moje zamówienia i moje faktury? Jak zmienić dane na fakturze?

Historia twoich zamówień i faktur znajduje się na stronie Moje Konto (podgląd wymaga zalogowania).

Ponadto link do faktury jest przesyłany jednej z wiadomości wysyłanych niezwłocznie po otrzymaniu płatności (sprawdź swoją skrzynkę email).

Faktura wystawia się automatycznie w chwili przejścia płatności na dane podane przez Zamawiającego w trakcie składania zamówienia. 
 
Jeśli Zamawiający podał dane błędne, to jedynym legalnym sposobem ich zmiany jest przesłanie nam tzw. „noty korygującej” (może być nawet mailem). Proszę jednak najpierw sprawdzić fakturę.
close

Gdzie znajdę kupione kursy online”?

W celu rozpoczęcia nauki należy:

  1. zalogować się na platformie na stronie Moje konto
  2. wejść na stronę Moje kursy i wybrać właściwy kurs.
  3. Będąc na stronie kursu przejdź do pierwszej lekcji i zacznij naukę (lekcje znajdują się na dole strony pod opisem informującym o czym jest kurs)

Ważne:

  1. W zależności od ustawień danego kursu może być w nim wymuszona konieczność zachowania kolejności studiowania wszystkich lub tylko wybranych lekcji.
  2. W niektórych lekcjach mogą znajdować się testy, które trzeba zaliczyć w celu ukończenia kursu.
  3. Niektóre kursy mogą zawierać certyfikat ukończenia (plik pdf do samodzielnego wydruku), który będzie można uzyskać po zaliczeniu wszystkich lekcji.
  4. Kursy przeznaczone są do indywidualnej nauki wyłącznie osoby będącej nabywcą kursu, a wszelkie treści chronione są prawem autorskim i ich upowszechnianie wymaga otrzymanie zgody autora wyrażonej w formie pisemnej.
close

Gdzie znajdę Regulamin zakupów i korzystania z serwisu?

Tu znajdziesz Regulamin

close

Jak wydawane są zaświadczenia ukończenia szkoleń

INFORMACJA OGÓLNA

kursy nieruchomości dawna lista ministraOd lat prowadzimy kursy i szkolenia dla osób związanych lub wchodzących w branżę pośrednictwa w obrocie nieruchomościami i jesteśmy jedną z największych (jeśli nie największą) firmą na tym rynku pod względem zrealizowanych „osobo/szkoleń”. Zajęcia prowadzimy w formie szkoleń stacjonarnych otwartych, szkoleń na zamówienie, oraz szkoleń e-learningowych.

W czasach przed deregulacją szkolenia wchodzące w skład kursu na pośrednika w obrocie nieruchomościami  były wpisane na listę szkoleń obowiązkowych prowadzoną przez ministra właściwego dla spraw mieszkalnictwa. Po wprowadzeniu deregulacji (1 stycznia 2014) zniknęły obowiązkowe, państwowe licencje na prowadzenie pośrednictwa w o obrocie nieruchomościami, a wraz z nimi zniknęła wspomniana wcześniej ministerialna lista szkoleń.

 

CERTYFIKATY / ZAŚWIADCZENIA / LICENCJE 

 

Od 1 styczna 2014 nie istnieje licencja pośrednika w obrocie nieruchomościami!  Zmianę tę wprowadziła Ustawa z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów

CERTYFIKATY, DYPLOMY…

Potwierdzeniem ukończenia szkoleń są stosowne certyfikaty i zaświadczenia potwierdzające uzyskaną wiedzę i kompetencje, które wydawane są zgodnie z Regulaminem platformy.

USTAWA DEREGULACYJNA SPRAWIŁA, ŻE OD 1 STYCZNIA 2014

LICENCJA POŚREDNIKA W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI NIE ISTNIEJE!

Zamierzeniem ustawy było ułatwienie dostępu do możliwości wykonywania zawodu pośrednika/agenta nieruchomości poprzez zniesienie formalnego wymogu posiadania licencji na pośrednictwo i umożliwienie każdemu zainteresowanemu otworzenie agencji pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.

Niestety, ustawa deregulacyjna zlikwidowała kontrolowany przez państwo system kształcenia umożliwiający zdobycie wiedzy potrzebnej do wykonywania zawodu pośrednika w obrocie nieruchomościami, a dawne licencje państwowe nabrały znaczenia historycznego dyplomu.

Nasze kursy dla pośredników w obrocie nieruchomościami oparliśmy na założeniach programowych dawnych (przed deregulacją) studiów podyplomowych oraz szkoleń ze wspomnianej wcześniej listy ministerialnej. Obejmują one tematy związane z prawem, podatkami, organizacją pracy i psychologią obsługi klientów w agencji pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.

Uwaga: nie daj się zwieść mylącej reklamie,  jeśli gdziekolwiek znajdziesz informację o wydawaniu tzw. „licencji pośrednika w obrocie nieruchomościami„,  ponieważ te dokumenty nie mają żadnej mocy prawnej i nie dają żadnych uprawnień.

Zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami:

Art. 179a. Pośrednik w obrocie nieruchomościami to przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.

To znaczy, że pośrednikiem mogą być między innymi:

  • spółka akcyjna,
  • spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, lub
  • osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą określoną w art. 179b wyżej wspomnianej ustawy.

Wszystko, co należy spełnić, aby pracować jako pośrednik nieruchomości, to:

  1. być legalnie zarejestrowanym przedsiębiorcą,
  2. zawierać umowy o pośrednictwo w wymaganej formie oraz
  3. posiadać określone ustawą ubezpieczenie.

Nie potrzeba żadnych zezwoleń / licencji. Można również pracować w tym zawodzie, będąc zatrudnionym u przedsiębiorcy, który jest pośrednikiem.

Nie musisz nam wierzyć na słowo ? . Po prostu przeczytaj ustawę regulującą wykonywanie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami i sprawdź, czy napisaliśmy prawdę ? (to ustawa o gospodarce nieruchomościami – art 179a i kilka następnych – aktualną wersję znajdziesz w serwisie http://isap.sejm.gov.pl/)

Przy okazji:
Zgodnie z definicją słownikową licencja to: „urzędowe zezwolenie na wykonywanie jakiegoś zawodu lub na produkowanie opatentowanego przez kogoś wyrobu albo na korzystanie z czyjegoś dzieła chronionego prawem autorskim„. Zatem – jakie „urzędowe zezwolenie” wydaje organizacja rozdająca dziś coś, co samozwańczo określa terminem: „licencja na pośrednictwo w obrocie nieruchomościami” ? Czy naprawdę „to coś” daje posiadaczowi jakiekolwiek legalne uprawnienia ? Pomyśl ?

close

Obsługa materiałów wideo

Wszystkie materiały wideo hostowane są z największego światowego serwisu vimeo.com (to taki „profesjonalny Youtube„).

Jeśli masz problem z wolnym ładowaniem filmów, to zapewne wynika on z jakości łącza w miejscu, w którym korzystasz z dostępu do Internetu. Nie z pracy samych serwerów. Zmiana miejsca lub sieci dostępu do Internetu powinna pomóc.

Jeśli korzystasz z dostępu mobilnego, sprawdzajczy masz połączenie z najszybszą z dostępnych sieci, ponieważ urządzenia mobilne (jeśli są w ruchu ? ) w ramach roamingu samoczynnie przełączają się między sieciami i nie zawsze powracają natychmiast do tych najszybszych ustawień.

Jeśli film „zacina się” a „odświeżenie” strony nie pomaga, to znaczy, że nastąpił błąd na  łączach podczas pierwotnego pobierania i że strona „po odświeżeniu” nadal pobierana jest z pamięci tymczasowej twojej przeglądarki. Wyczyść pamięć tymczasową.

close

Poznaj:

Regulamin >>>

Infolinia:

+ 48 533-958-865

+ 48 786-816-303

consulting@lebiedz.com.pl

Przyjedziemy do Ciebie

Szkolenie stacjonarne możemy przeprowadzić na zamówienie.

W wybranym przez ciebie miejscu i czasie.

Wystarczy skontaktować się z nami.

 

Formularz kontaktowy:

    Udowodnij, że jesteś człowiekiem wybierając Samolot.

    close