Top Menu

Pomoc

Jak zamawiać kursy, szkolenia, podręczniki…?

To bardzo proste, ale zależy od tego co chcesz dostać.

Jeśli mają to być:

  • Zajęcia stacjonarne, otwarte – sprawdź terminy w kalendarzu, a następnie na stronie szkolenia wypełnij i wyślij odpowiedni formularz
  • Inne szkolenia, podręczniki lub materiały – wejdź na stronę sklepu z wiedzą, wyszukaj interesujące cię szkolenia/usługi/podręczniki i kup za pomocą sklepu internetowego
  • Szkolenia na zamówienie – na tej stronie możesz złożyć rezerwacje zajęć prowadzonych na terenie całej Polski. Ty wybierasz termin i miejsce szkolenia.

 

Jak zamówić kompleksowy Kurs Pośrednika Nieruchomości?

Na tej stronie ( Kurs Pośrednika >>>) zamówisz, na preferencyjnych warunkach, kompleksowy Kurs Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami

 

Jak zamówić stronę www dla Agencji Nieruchomości?

Najprościej będzie, jeśli napiszesz do nasz o swoich oczekiwaniach.

Dzięki temu, od razu, przedstawimy najlepsze rozwiązanie. Możesz też studiować cenniki, ale – uwierz – indywidualnie przygotowana oferta będzie korzystniejsza!

 

Orientacyjna (darmowa) wycena projektu strony www

Wypełnij poniższe pola zgodnie ze swoimi potrzebami i wyślij ten formularz. W zamian, niezwłocznie otrzymasz szacunkową wycenę wykonania serwisu internetowego. Zwróć uwagę, aby wpisać poprawny adres email. Podanie imienia i telefonu jest dobrowolne, ale ułatwi komunikację.
  • Dane do wyceny

  • W ramach podstawowego serwisu zawarte są: Roczny hosting 50 GB, bez limitu transferu; Do 3 kont email; Responsywny szablon (czyli przyjazny również urządzeniem mobilnym); Wymagana prawem informacja o Polityce Prywatności & Cookies; Wzbogacony edytor wizualny; Prosty formularz kontaktowy; Możliwość instalowania wielu różnych formularzy; Różne ilości menu bocznego (0, 1 lub 2 w zależności od ustaleń); Hierarchiczna struktura kategorii stron i wpisów; Ustawienie jednego menu zgodne ze specyfikacją zamawiającego; Mapa Googla na stronie "Kontakt" wersja podstawowa; Wyszukiwarka ogólna;
    Cena: zł 499,00
  • Przystosowanie strony do indywidualnych potrzeb

    Wybierz potrzebne ci opcje. Jeśli nie masz pewności co jest naprawdę potrzebne skontaktuj się z nami, a doradzimy.
  • Możesz zwiększyć ilość skrzynek ponad 3
  • Formularze kontaktowe mogą działać "inteligentnie", to znaczy mogą zbierać dane do faktur, wyceniać zamówienia, przesyłać odpowiedzi, umożliwiać eksportowanie danych do innych programów itp.
  • Newslettery spełniają dwie funkcje. 1 - umożliwiają gromadzenie subskrybentów wiadomości i mogą przyczynić się do zwiększenia sprzedaży: 2 - umożliwiają zbiorową wysyłkę informacji do określonej grupy osób. Jeśli zadowala cię tylko funkcja druga wykorzystaj newsletter podstawowy, lub rozbudowany o statystyki wskazujące Ile osób otworzyło twoją korespondencję Jakie tematy były najbardziej interesujące. Jeżeli zależy ci również na gromadzeniu publiczności zdecydowanie wybierz pełną wersję newslettera.
  • Wzbogacone galerie fotografii mogą prezentować obrazy w rozmaitych układach (zestawienie ikon, murek, mozaika), mogą też posiadać pokazy slajdów, karuzele obrazów oraz albumy. Umożliwiają stosowanie znaków wodnych, podkładanie muzyki, dodawanie tytułów i opisów przy obrazach, wstawianie linków społecznościowych eksportowanie zdjęć na Facebook, Pinterest i inne tym podobne serwisy. Stosowanie wzbogaconych galerii poprawia przekaz graficzny.
  • Wzbogacone Pokazy Slajdów umożliwiają wprowadzenie animacji elementów graficznych i fotograficznych, elementów video i elementów audio.
  • Wzbogacone Mapy Googla umożliwiają stosowanie własnych znaczników, grupowanie tych znaczników w kategorie, wyszukiwanie treści według kategorii znacznika, wyznaczanie tras dojazdu, zamieszczanie opisów zdjęć i linków prowadzonych do obiektów przedstawionych na mapie.
  • Wzbogacone SEO umożliwia edytowanie meta opisów stron pod potrzeby wyszukiwarek Googla oraz pod potrzeby takich serwisów jak na przykład Facebook. Ponadto moduł ten umożliwia zainstalowanie kodu śledzenia dostarczonego przez Google Analytics, a tym samym umożliwia sprawdzanie efektywności prowadzonych kampanii reklamowych.
  • Moduł e-learningowy umożliwia prowadzenie kursów, lekcji, testów sprawdzających zdobytą wiedzę, samodzielne wydrukowanie dyplomów ukończenia szkoleń i tym podobne możliwości związane z edukacją na odległość. Jeżeli kursy mają być sprzedawane, moduł ten wymaga zainstalowania co najmniej minimalnego modułu sklepowego.
  • Moduł sklepowy umożliwia prowadzenie sprzedaży przez internet. W wersji podstawowej możliwe jest prowadzenie sprzedaży i zwykłej gospodarki magazynowej. W wersji rozwiniętej możliwe jest przyjmowanie płatności online za pomocą bankowej bramki płatności oraz automatyczne wystawianie faktur.
  • Moduł rezerwacji umożliwia szeroko pojętą sprzedaż przedziałów czasowych. Oznacza to, że może on służyć na przykład rezerwacji pokoi hotelowych, domków letniskowych, zapisywaniu się na odpowiednie terminy u fryzjerów, rezerwowaniu terminów konsultacji prawniczych, ustalaniu terminów przyjazdu tresera psów, zamówieniu wizyty coacha i wszystkim podobnym zdarzeniom w których głównym przedmiotem jest określenie czasów początku i zakończenia zdarzenia. Dzięki temu modułowi klient może samodzielnie wybrać rezerwowany termin, a to oznacza, że sprzedawca oszczędzi ogromną ilość czasu na zwyczajowe konsultacje związane z ustaleniem terminu i ceny wykonania usługi, które mają miejsce wtedy, gdy nie posiada on takiego modułu rezerwacyjnego. Sprzedawcy używający automatycznych modułów rezerwacyjny zdobywają większą ilość klientów niż ci, którzy takiej funkcjonalności nie oferują. Moduł ten jest dodatkową funkcjonalnością modułu sklepowego i nie może pracować bez niego. Możliwych jest wiele wariantów rozbudowy tego modułu na przykład o funkcję maili przypominających klientom o dokonanej rezerwacji. Sama sprzedaż przedziałów czasowych może odbywać się na dwa podstawowe sposoby - pierwszy to automatyczna sprzedaż nie wymagająca dodatkowego potwierdzenia ze strony sprzedawcy ( w takim przypadku możliwe jest przyjmowanie płatności online), i drugi sposób w którym rezerwacja, przed dokonaniem zakupu, musi być potwierdzona przez sprzedawcę.
  • Umożliwia atrakcyjny wygląd i "skracanie" stron Pomocy. Podstawowy widok przedstawia przyciski z treścią pytań. Po kliknięciu przycisku rozwija się odpowiedź na związane z nim pytanie.
  • Wzbogacone kalendarze umożliwiają zamieszczanie list wydarzeń, mini kalendarzy widocznych bocznym lub dolnym menu, kalendarzy całostronicowych. Ponadto możliwe jest planowanie wydarzeń powtarzających się. Opcja ta jest bardzo przydatna dla firm zajmujących się przygotowaniem eventów, dla firm szkoleniowych, placówek kulturalno-oświatowych, oraz wszystkich innych podmiotów chcąc tych powiadamiać swoich użytkowników o planowanych unikalnych lub okresowo powtarzających się wydarzeniach.
  • Moduł importu danych zezwala na automatyczne pobieranie danych z plików csv lub XML. Przydatny jest on na przykład sklepom, jeśli ich dostawcy przygotowują dane produktów do pobrania w powyższych formatach. W wersji podstawowej importowane są pliki znajdujące się na twoim komputerze. W wersji rozwiniętej możliwy jest włączany okresowo, import z plików zamieszczonych w obcych domenach internetowych. Podane przez nas ceny nie obejmują mapowania pól importu, ponieważ każde takie mapowanie należy ustalić indywidualnie dla każdej pary dostawca-odbiorca.
  • Dodatki umożliwiające przyśpieszenie wczytywania się strony internetowej, wgrywanie dużych plików, umożliwianie indywidualnego dostępu do katalogów FTP, umieszczanie różnych wariantów tych samych menu w zależności od treści podstrony.
  • zł 0,00
  • Zamów wycenę

    Po wysłaniu formularza otrzymasz zwrotny mail z szacunkową wyceną.

Jak uzyskać dofinansowanie szkolenia?

Jak uzyskać dofinansowanie szkoleń przez Urząd Pracy

Finansowanie szkoleń ze środków urzędu pracy

Jesteśmy wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych pod numerem 2.14/00099/2015 na liście Mazowieckiego Urzędu Pracy.

Wszystkich zainteresowanych podnoszeniem swoich kompetencji zawodowych informujemy o możliwości sfinansowania oferowanych przez nas szkoleń stacjonarnych i/lub e-learningowych przez Urzędy Pracy.

Kto może skorzystać

O sfinansowanie szkolenia w trybie indywidualnym może ubiegać się osoba:

  • bezrobotna lub
  • poszukująca pracy lub
  • pracownik bądź osoba wykonująca inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą, zainteresowana pomocą w rozwoju zawodowym w wieku 45 lat i powyżej, zarejestrowana w Urzędzie Pracy.

Jak załatwić dofinansowanie

Osoby zainteresowanie sfinansowaniem szkoleń przez Urząd Pracy powinny zgłaszać się do Centrum Aktywizacji Zawodowej swojego Urzędu Pracy, gdzie mogą zgłosić chęć udziału w organizowanych przez Symen.pl szkoleniach oraz otrzymać skierowanie na te szkolenia.

Szczegółowe informacje dot. zasad ubiegania się o sfinansowanie szkoleń oraz odpowiednie wnioski znajdą Państwo na stronie Mazowieckiego Urzędu Pracy: Szkolenia w trybie indywidualnym

W innych Urzędach Pracy zasady i procedura ubiegania się o sfinansowanie szkoleń mogą być podobne  – by je poznać, wejdź na stronę internetową swojego Urzędu Pracy lub odwiedź go osobiście.

 Które szkolenia mogą być dofinansowane

Prawie wszystkie z naszej oferty. W sprawie szczegółów skontaktuj się z naszym biurem.

Jak zamówić konsultacje indywidualne?

Konsultacje – szkolenia na indywidualne zamówienie

Szkolenia na zamówienie.

Uwaga:

te warsztaty prowadzimy także w formie zajęć organizowanych na zamówienie. Zajęcia mogą odbyć się w dowolnym terminie i miejscu w Polsce.

Złóż rezerwację na zajęcia indywidualne >>>

 

————————–

Co dają Szkolenia Indywidualne.

Indywidualne szkolenia dla agentów pośredników w obrocie nieruchomościami. Praktyczne sposoby wykonywania pośrednictwa nieruchomości. Jak założyć agencję nieruchomości? licencja pośrednika nieruchomościPełna swoboda nauki – dojedziemy, skonsultujemy… – słowem: wszystko, co zechcesz 😉

Otwierasz firmę, chcesz przeszkolić załogę, potrzebujesz zmodyfikować sposób działania? – nie ważne, jakie są twoje motywacje – w każdym razie poszukujesz odpowiednich szkoleń, ale szukając, często natrafiasz na „sztampowe” oferty szkoleń agentów nieruchomości.

My uwolnimy cię od tej sztampy i przygotujemy program dobrany do twoich indywidualnych potrzeb.

Przecież, zakres wiedzy, którą musisz uzupełnić aby pracować w zawodzie pośrednika nieruchomości jest uzależniony od takich czynników, jak:

  • twoje wykształcenie,
  • twoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe,
  • profil działania twojej firmy,
  • itp.

Dla przykładu:

  • po co masz studiować o obrocie gruntami, skoro będziesz zajmować się wynajmem mieszkań, albo
  • po co masz studiować prawo spadkowe, jeśli jesteś radcą prawnym, albo
  • po co masz uczyć się o typach klientów i sposobach komunikacji, jeśli ostatnie 20 lat pracowałeś, jako handlowiec w dużej, profesjonalnej firnie?

Dlatego proponujemy:

  1. skontaktuj się z nami,
  2. w ramach darmowych konsultacji dobierz z pomocą naszego eksperta swój indywidualny program szkoleniowy.

Pamiętaj:

  1. nasz ekspert doradzi ci odbycie tylko tych szkoleń, których naprawdę potrzebujesz aby zostać agentem – pośrednikiem obrotu nieruchomościami,
  2. nie będziesz „naciągany” na zbędne koszty,
  3. formę szkoleń uzgodnisz z ekspertem, tak by była dla ciebie najwygodniejsza a rezultaty były najlepsze,
  4. nie będziesz musiał przyjeżdżać do Warszawy, to my możemy odwiedzić ciebie, lub…

Przez lata przeszkoliliśmy tysiące osób pracujących w pośrednictwie nieruchomości – skorzystaj z naszego doświadczenia.

Napisz czego potrzebujesz.

Szkolenie według indywidualnie przygotowanego programu zawsze jest skuteczniejsze niż szkolenie grupowe.

Konsultacje możemy przeprowadzić u nas, u ciebie, lub na odległość. Ty decydujesz.

Konsultacje warto wzbogacić kursami elearningowymi dla pośredników nieruchomości. Dzięki temu tempo nauki jest lepsze a cena niższa. Podstawowe informacje zdobywasz w e-learningu, a konsultujesz z ekspertem jedynie swoje ewentualne wątpliwości lub indywidualne problemy.

Jak otworzyć książkę elektroniczną?

Informacja o plikach elektronicznych do pobrania

Uwaga: nie zapomnij pobrać i zapisać pliku na dysku, zanim spróbujesz go odczytać!

Książki w wersjach elektronicznych stopniowo wypierają książki papierowe, ponieważ są dostępne natychmiast po zakupie, a w dodatku nic nie ważą. Ta ostatnia zaleta istotna jest szczególnie dla tych, który lubią zabierać książki w podróż np. na wakacje? Oni dobrze wiedzą, ile to kilogramów przybywa od zabrania tylko kilku książek.

Ponadto wydania elektroniczne dostępne są w dwóch podstawowych wersjach:

Do korzystania z książek elektronicznych w wersji „do czytania” (drukowanej) nie jest potrzebny żaden specjalistyczny sprzęt, chociaż czasem (szczególnie w podróży) wykorzystania czytnika zamiast, smartfona, tableta, laptopa, lub komputera może być wygodniejsze. Chociaż warto zwrócić uwagę na to, że tablety i smartfony coraz częściej mają gabaryty podobne do gabarytów czytników, a zastosowań znacznie więcej.

Książki elektroniczne w wersji do czytania występują najczęściej w jednej z trzech podstawowych form (uwaga: instalując podanie niżej przykładowe programy, zadbaj o dogranie ich wersji zgodnej w posiadanym przez ciebie sprzętem. Podanie niżej linki prowadzą do stron producentów oprogramowania):

a) pliki epub: można w zasadzie odtwarzać na niemal każdym sprzęcie. Czasami trzeba doinstalować specjalny (darmowy) program np. ten:

Adobe Digital Editions

b)pliki mobi: przeznaczone są dla posiadaczy czytników Kindle. Można je również odtwarzać na zwykłych komputerach, stosując np.

Kindle Previever

c) pliki PDF: format powszechnie znany. Do jego odczytania zalecamy np.

Adobe Reader  lub jeszcze lepiej: Adobe Digital Editions, który w odróżnieniu od  Adobe Reader lepiej radzi sobie z plikami zabezpieczonymi systemem DRM. Pliki ACSM (wersja pdf) należy otwierać przy pomocy Adobe Digital Editions  (Po uruchomieniu pliku .acsm, program automatycznie pobierze plik PDF z serwera hurtowni i zapisze go na  państwa dysku, jednocześnie przypisując mu wasze Adobe ID).

Do większości e-książek dołączone są wersje „demo”, więc z łatwością możesz sprawdzić, czy Twój sprzęt i oprogramowanie radzi sobie z tymi plikami.

Przy okazji polecamy program Calibre, który doskonale będzie zarządzał twoją elektroniczną biblioteką.

2. Do słuchania (w formacie mp3, który można odtworzyć nawet na zwykłym smartfonie). Audiobooki – dzięki czytającym je wybitnym aktorom i lektorom oraz dzięki często stosowanej warstwie muzycznej niezwykle wzbogacają i uatrakcyjniają odbiór dzieła. Ponadto umożliwiają korzystanie z książki w trakcie wykonywania innych czynności (kierowania samochodem, sprzątania mieszkania, joggingu itp.)

Format mp3 jest tak powszechnie stosowany, że chyba nie wymaga specjalnego tłumaczenia, jak z niego korzystać.

Audiobooki w formacie mp3 można odtwarzać na wielu urządzeniach: komputerach, laptopach, tabletach, smartfonach, dyktafonach, odtwarzaczach i wielu urządzeniach domowych lub samochodowych (sprawdź w instrukcji swojego urządzenia).

Można je też przenosić pomiędzy urządzeniami (byle legalnie) za pomocą kart pamięci, pamięci typu „paluszek flash USB”, samodzielnie nagranych płyt CD, połączeń kablowych i innych.

Większość sprzedawanych tu audiobooków posiada wersje DEMO, więc możesz sprawdzić, czy twoje urządzenie i oprogramowanie odtwarza mp3.

Sprzedawane przez nas e-booki i audiobooki zabezpieczone są Watermarkiem identyfikującym nabywcę tej publikacji. Zabezpieczenie to umożliwia przenoszenie plików z jednego urządzenia na drugie (w odróżnieniu od systemy DRM).

Watermark jest niewidoczny dla zwykłego użytkownika. Jego zastosowanie w niczym nie zakłóca korzystania z pliku.

Usunięcie watermarku jest niemożliwe nawet po podziale lub konwersji pliku.

Kupione egzemplarze ebooków i audiobooków przeznaczone są wyłącznie do użytku prywatnego.

Osoba, która rozpowszechnia e-booki lub audiobooki z naruszeniem przepisów prawa zostanie rozpoznana po tym Watermarku i poniesie konsekwencje wynikające z ustawy o ochronie praw autorskich i pokrewnych.

—-

W przypadku problemów z otwarciem pliku:

1. Zapoznaj się dokładnie z treścią tej strony i sprawdź, czy używasz właściwego programu. To ważnie, ponieważ 98% reklamacji składają osoby usiłujące otworzyć plik niewłaściwym programem lub takie, które nie zapisały pliku na swoim komputerze (sic!).

2. Jeśli chcesz uzyskać naszą pomoc, prześlij nam komunikaty błędów pojawiających się przy próbie otworzenia pliku.

Małe, dodatkowe wyjaśnienie. My jesteśmy Księgarnią, a plik pobierany jest wprost z Hurtowni w takim formacie, w jakim dostarczył go nam Wydawca. Wobec tego, jeśli jest jakiś kłopot z plikiem, to znaczyłoby, że uszkodzony jest plik źródłowy, czyli ten od Wydawcy. Mogą też być inne przyczyny, które musimy zidentyfikować.

Dlatego prosimy o podanie nam np. kopii komunikatu błędów, jakie pokazują się przy próbie otwarcia pliku oraz informacji o programie(i jego wersji) używanym do otwierania pliku.

Wtedy my będziemy mogli przesłać tę reklamację do Hurtowni, która sprawdzi, co się dzieje i w razie potrzeby zażąda od Wydawcy wgrania poprawionego pliku, który następnie zostanie Państwu udostępniony. Procedura jest trochę skomplikowana, ale musi być taka, ponieważ tak naprawdę (w pewnym uproszczeniu) we wszystkich księgarniach w Polsce istnieje tylko jeden plik źródłowy (ten wgrany przez wydawcę), a Państwo (po złożeniu zamówienia) otrzymują kopię tego pliku sporządzoną (indywidualnie dla Was) przez hurtownię. My tylko przesyłamy link do tej kopii.

Czy udzielane są Rabaty?

Tak, stali klienci, oraz osoby dokonujące większych zakupów mogą otrzymywać kody rabatowe (jeśli będą zarejestrowane w Newsletterze)

Gdzie znajdę moje zamówienia i moje faktury?

Historia twoich zamówień i faktur znajduje się na stronie Moje Konto (podgląd wymaga zalogowania)

Gdzie znajdę kupione kursy online”?

Jeśli zakupiony kurs online (zdecydowana większość) umieszczony jest na platformie www.lebiedz.com.pl,  to w celu rozpoczęcia nauki należy:

  1. zalogować się na platformie na stronie Moje konto
  2. wejść na stronę Moje kursy i wybrać właściwy kurs.

 W przypadku szkolenia umieszczonego na eszkolenia24.pl otrzymasz mail z odpowiednią instrukcją.

Gdzie znajdę Regulamin zakupów i korzystania z serwisu?

Tu znajdziesz Regulamin

Czym zajmuje się Wasza Firma?

Tu znajdziesz Informacje o Nas

A przy okazji:

Strona może stosować pliki Cookies.

Odpowiednio ustalając parametry przeglądarki możesz zapobiec instalowaniu tych plików.

Poniżej pełna informacja:

1. W związku z udostępnianiem zawartości serwisu internetowego stosuje tzw. cookies, tj. informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu końcowym użytkownika, które serwery mogą odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego, może także używać innych technologii o funkcjach podobnych lub tożsamych z cookies. W niniejszym dokumencie, informacje dotyczące cookies mają zastosowanie również do innych podobnych technologii stosowanych w ramach naszych serwisów internetowych. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

2. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

a) dostosowania zawartości stron serwisów internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,

b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,

c) utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,

d) dostarczania użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

3. W ramach serwisu internetowego możemy stosować następujące rodzaje plików cookies:

a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu internetowego, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu,

b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu,

c) pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu,

d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.,

e) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

4. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu internetowego. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.

5. Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia i/lub uniemożliwienie korzystanie z niektórych usług w ramach naszych serwisów internetowych, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych na stronach ogólnie dostępnych serwisu (czyli takich do których dostęp nie wymaga logowania).

6. Pliki cookies mogą być zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego, a następnie wykorzystywane przez współpracujących z serwisem reklamodawców, przez firmy badawcze oraz dostawców aplikacji multimedialnych.

7.Logując się na Platformie użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez administratora platformy którym jest SYMEN Sp. z o.o., ul. Kartograficzna 77 A lok. 32, 03-290 Warszawa, w tym także w przyszłości, w celu realizacji usług określonych w niniejszym regulaminie oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów SYMEN. Użytkownik potwierdza, iż został poinformowany o przysługującym mu prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania, oraz iż podanie danych jest dobrowolne. Dane w formularzach zbierane są dla celów fakturalnych i realizacji usługi. Dane w newsletter zbierane są do celów marketingowych. Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pośrednictwem elektronicznych środków komunikacji elektronicznej, pod adresy wskazane w Formularzu Rejestracyjnym. Zapisanie się użytkownika do systemu Newsletter jest całkowicie dobrowolne i nie ma żadnego związku z dostarczeniem usługi. Użytkownik może w każdej chwili skasować lub zmienić zwój wpis w systemie newsletter.  Jednocześnie SYMEN informuje, że zasoby platformy przechowywane są na serwerach firmy hostingowej home.pl S.A.,  ul. Zbożowa 4, 70-653 Szczecin, NIP: 852-21-03-252, REGON: 811158242, KRS: 0000431335.