Nie ma „idealnej umowy” chroniącej przedsiębiorcę przed klientami, którzy nie chcą płacić za wykonaną usługę, a spór sądowy trwa długo i odrywa od codziennej pracy.
Dlatego w ramach Webinaru powiedziano:
1 – Jak radzić sobie z próbami „renegocjacji wynagrodzenia” po wykonaniu usługi pośrednictwa lub „załatwienia sprawy za plecami pośrednika”.
2 – Co robić, aby z góry zapobiegać żądaniom obniżenia wynagrodzenia agencji.
3 – Co robić, gdy ktoś wysunie takie żądania (w agencji jednoosobowej i biurze z wieloma pracownikami).
4 – Jakie są sposoby ułatwiające rozwiązanie sporu bez: chodzenia do sądu i bez ulegania roszczeniom.
Prowadzący podzielił się doświadczeniami z wieloletniej praktyki ?.
Szkolenie zawiera nagranie z webinaru (ok. 57 min.)
Aby zapewnić najlepsze doświadczenia, używamy technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje i cechy.