Rekrutacja i wdrażanie pracowników działów handlowych

32 uczestników obecnie korzysta z tego kursu

Zaloguj się na dostęp do zakupionych kursów

Kurs polecamy szczególnie osobom zatrudniającym Agentów Nieruchomości!

Rotacja personelu, brak aplikacji o pracę od doświadczonych i wykształconych agentów nieruchomości, duże nakłady pracy poświęcanej na nieustannym przyuczaniu nowego narybku to bolączka wielu właścicieli agencji nieruchomości. Ale z tymi problemami można sobie poradzić. W tym szkoleniu  dzielimy się praktyczną wiedzą jak to zrobić.

O czym jest to szkolenie:

Dobór, wyszkolenie i system zarządzania pracą handlowców (brokerów / agentów) decyduje o finansowym sukcesie lub porażce twojej firmy.

W kursie omawiamy problemy związane z:

  • dopasowaniem profilu poszukiwanych pracowników do potrzeb firmy,
  • sposobami planowania i przeprowadzania rekrutacji i selekcji kandydatów
  • właściwym procesem wdrażania nowych agentów do pracy w agencji nieruchomości
  • sposobami  wspierania i motywowowania
  • rozmaitymi systemami wynagradzania
  • obiektywną ocenianą efektywności pracownikó.. 
Dlaczego warto wybrać to szkolenie:

Do pracy w dziale handlowym, a szczególnie w agencji nieruchomości wymagane są odpowiednie predyspozycje.

Tylko niewielki procent ludzi ma wrodzony talent, który umożliwia odniesienie sukcesu.  I podobnie mały odsetek aspirujących do pracy, da się wyszkolić tak, aby osiągnęły sukces pomimo braku tego wrodzonego talentu.

W tym szkoleniu pokazujemy:

  • jak sformułować ogłoszenie o pracę, aby zmaksymalizować odsetek zgłoszeń od właściwych kandydatów,
  • jak już na poziomie wstępnej rekrutacji rozpoznać tych, którzy mają odpowiednie predyspozycje,
  • jak najefektywniej wdrożyć nowego pracownika do pracy,
  • jak zapobiec zniechęceniu nowego pracownika, gdy na początku nie osiąga takich sukcesów jakie sobie założył,
  • jak wynagradzać za sukcesy i jak ganić za błędy.

Jednym słowem – to szkolenie ma sprawić, że zwiększysz skuteczność przyjmowania dobrych pracowników.

[button link=”https://www.lebiedz.com.pl/lekcja/motywowanie-pracownikow-3-filmy/” style=”info” color=”orange”]Darmowy podgląd >>>[/button]

Szkolenie prowadzą:

Filip Szczepański – trener biznesu, konsultant i coach z 17-letnią praktyką w sprzedaży. Sam przeszedł pełną ścieżkę kariery w sprzedaży: od handlowca po dyrektora. Zarządzał zespołami handlowymi takich firm jak Radio Kolor, Życie Warszawy, Puls Biznesu czy Waseed International Poland. Doskonalił procesy sprzedaży: począwszy od rekrutacji i tworzenia struktur handlowych, tworzenie systemów motywacyjnych dla pracowników oraz prowadzenie szkoleń i coaching.

Tomasz Lebiedź – przedsiębiorca i wykładowca akademicki z wieloletnią praktyką w zarządzaniu firmami handlowymi w tym obrotu nieruchomościami. Trener i szkoleniowiec.

Rekrutacja pracowników - jak wybrać najodpowiedniejszego

Profil organizacji; Profil poszukiwanego pracownika; Płeć; Wiek; Wygląd; Czym kierować się określając wiek i wygląd poszukiwanego handlowca? Pożądane cechy osobowe. Miejsca w których najczęściej poszukujemy nowych pracowników: Rodzina; Znajomi; Prasa; Internet; Headhunter. Które jest najlepsze? Źle napisana treść ogłoszenia o pracę przyciągnie złych kandydatów. To jest truizm. Dlaczego więc tylu pracodawców popełnia błędy? Ograniczenia prawne; Chwalmy się tym, co i tak dajemy pracownikom; Określenie podstawowych wymagań zaoszczędzi nasz czas. Co o kandydacie do pracy mówią: Jego CV i list motywacyjny? Jak wybrać ludzi których warto zaprosić na pierwsze spotkanie? Co można wyczytać między wierszami? Pierwsza rozmowa rekrutacyjna - Pierwsze wrażenie; Weryfikacja prawdomówności w CV; Pytania o zarobki; Wygórowane oczekiwania kandydata? Dyspozycyjność; Czy kandydata stać, aby przetrwać okres próbny? Czy zniesie "ciemne strony" zawodu? Druga rozmowa kwalifikacyjna - Zniechęcanie" kandydata; Cienie i blaski; Warunki pracy i płacy. Sposoby zatrudnienia i wynagradzania; Współpraca firm, czy zatrudnienie na etat? Od gołej pensji do 100% prowizji; Sposoby rozliczania wynagrodzenia; Za co chcemy płacić, a za co nie mamy zamiaru dać nawet złamanego grosza; Błędy w ustawianiu systemu płac powodujące konflikty lub kiepską jakość pracy.

Lekcje

Wdrażanie nowych pracowników. Nadzorowanie pracy, rozwiązywanie problemów.

Określenie oczekiwań wobec pracownika; Procedury firmy; Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne; Dwa sposoby wdrażania do pracy; Selekcja w okresie próbnym. Walka ze zniechęceniem z powodu porażek; Brak możliwości awansu pionowego; Podtrzymywanie na duchu; Kamienie milowe na drodze do sukcesu; Wskazanie ścieżki prowadzącej do końcowego sukcesu; Nadzieja - motor do pracy. Przekazywanie oczekiwań: Praca indywidualna z pracownikiem; Reagowanie na łamanie ustalonych zasad; Zebrania zespołu handlowców; Okresowe spotkania indywidualne. Co trzeba kontrolować? Czego nie warto kontrolować? Raportowanie - sensowne i bezsensowne; Pańskie oko konia tuczy; Pilnowanie biurka? Czy można przesadzić z kontrolą? Skutki kontrolowania odmienne od zamierzonych; Nagrody pieniężne? Pochwały, dyplomy, "prezenty"; Kary. Spory o pieniądze; Pracownicy konfliktowi; Ocena rozwoju; Kiedy zwalniać. Praca, czy współpraca? Okres próbny; Koszty umów o pracę; Okresy dekoniunktury; Podział prowizji; Zakaz konkurencji - cienie i blaski; Tajemnice firmowe i poufność informacji; Wynagrodzenie w szczególnych przypadkach; Prawa do wynagrodzenia po ustaniu współpracy; Wynagrodzenie kierownika biura.

Lekcje