Pośrednik nieruchomości a klient Zosia Samosia

Jak poradzić sobie z klientem, który uporczywie odmawia współpracy i twierdzi, że sam sprzeda szybciej i lepiej? Czy pośrednik nieruchomości musi obsługiwać wszystkich? Skąd brać klientów i oferty w agencji nieruchomości O tym wszystkim rozmawiająTomasz Lebiedź i Dorota Salamon, a poniżej filmu zobaczysz info o kursie dotyczącym  pracy z klientami biur pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.[…]

Opublikowano

Jak sprzedać nieruchomości regulowane Aktem Własności Ziemi?

Tomasz Lebiedź opowiada o ciekawostkach związanych z obrotem nieruchomościami. Odcinek 3. Jakie spory wiążą sie z Aktami Własności Ziemi Jak sprzedawać nieruchmości z AWZ  I więcej… zobacz 😉      Więcej o prawie w nieruchomościach dowiesz się z pakietu kursów online Wybierz wariant szkolenia, jeśli chcesz poznać pułapki obrotu działkami:   WIĘCEJ AUDYCJI O[…]

Opublikowano

Jak zostać pośrednikiem nieruchomości

ROZDZIAŁY FILMU:  00:00 – Wstęp 01:10 – Co musisz umieć, aby zostać dobrym pośrednikiem 03:12 – Jak zdobyć pierwszych klientów 05:33 – Gdzie zdobyć doświadczenie w pracy pośrednika 07:29 – Czy musisz mieć biuro 09:43 – Skąd wziąć pracowników 12:48 – Czy musisz mieć własną stronę internetową 16:20 – Jaka powinna być umowa o pośrednictwo[…]

Opublikowano

Transakcja (osoby towarzyszące kupującym)

Nie samą pracą człowiek żyje. Czasem warto się rozerwać. Poczytajcie sobie historię jednej transakcji. Lata płyną, a obyczaje i ludzkie zachowania zmianom nie ulegają. To stary tekst pochodzący z carskiej jeszcze Rosji. Autorem jest Arkadiusz Awerczenko. Pisownia jak zawsze oryginalna.   TRANZAKCJA   Z pewnym warsztatem tokarskim zdarzyło się to, co zdarza się z okrętem,[…]

Opublikowano
REKLAMA agencji nieruchomości

Agencje nieruchomości rezygnują z banerów reklamowych?

Czy agencje nieruchomości rezygnują z banerów i innych form promocji swojej Marki? Poruszając się po Warszawie, dość dużym mieście, codziennie przechodząc lub przejeżdżając kilkanaście a może i kilkadziesiąt ulic zauważam jedynie charakterystyczne, żółte banery agencji, która nazywa się ”SPRZEDAM”. Lektura tych banerów upewnia mnie, że jest to ogromna agencja, bowiem na każdym z nich jest[…]

Opublikowano
Formularze kontaktowe na stronach internetowych

Jaka strona www dla Agencji Nieruchomości?

Jakiej Agencji warto posiadać własną stronę internetową? Aby odpowiedzieć na to pozornie proste pytanie, najpierw odpowiedz na dwa inne: Jakie są cele posiadania własnej strony www? Czy twoja strona to wyłącznie wizytówka firmy? Czy twoja strona ma pozyskiwać nowych klientów i prezentować oferty? Czy twoja strona służy głównie zdalnemu pokazywaniu ofert klientom, których pozyskano z[…]

Opublikowano
jak wynając pokój

Jak znaleźć pokój do wynajęcia?

Nie samą pracą człowiek żyje. Czasem warto się rozerwać. Kiedyś, rynek najmu mieszkań należał zdecydowanie do wynajmujących. Warto sprawdzić do czego gotowi byli posunąć się potencjalni najemcy. To stary tekst pochodzący z carskiej jeszcze Rosji. Autorem jest Arkadiusz Awerczenko. Pisownia jak zawsze oryginalna. SZUKAM POKOJU Wzdłuż ponurego wybrzeża rozlega się wciąż ten sam bolesny okrzyk:   […]

Opublikowano

Jak wykorzystać buzz marketing w nieruchomościach.

 Najpierw zacznijmy od zrozumienia jak działa buzz marketing i w tym celu posłużę się przykładem. Wyobraź sobie, że jesteś ufoludkiem wysłanym z dalekiego Aldebarana w celu poszukiwania innych cywilizacji. W trakcie podróży docierasz w okolicę Ziemi i z jakichś powodów wybierasz miejsce lądowania na terytorium Polski. Oczywiście – skoro ufoludek chce nawiązać wartościowy kontakt –[…]

Opublikowano

W Google „o przyszłości pośrednictwa”

Dawno nie byłem na tak ciekawej konferencji poświęconej pośrednictwu w obrocie nieruchomościami, jak ta przeprowadzona w siedzibie Google Polska. Już samo miejsce sugerowało, że tematem będzie przyszłość. I nie rozczarowałem się. Co czeka pośrednictwo? Czworo prelegentów przedstawiło swoje poglądy na różne aspekty pracy agencji pośrednictwa. Rozwijaj się, lub zgiń. Zdaniem Pani Magdalena Dziewguć (z Googla)[…]

Opublikowano

Czy tablica z napisem „Sprzedane” ma sens?

Do czego służy Portfolio W USA dla pośrednika obrotu nieruchomościami większą wartość ma tablica z napisem „Sold” niż z napisem „For Sale”. A wyjaśnienie jest banalnie proste: Którego pośrednika wybierzesz będąc pośrednikiem nieruchomości? Tego, który ma je wyłącznie na sprzedaż, czy też tego, który – jednak – coś sprzedał? W innych branżach firmy chwalą się[…]

Opublikowano