Darmowe podcasty dla rynku nieruchomości

Nasze podcasty to krótkie audycje mp3 na tematy  związane z nieruchomościami (i nie tylko).   Zobacz wszystkie najnowsze podcasty >>> Jak zwiększyć skuteczność negocjacji pośrednika nieruchomości – darmowy podcast Nie doszło do domknięcia niemal pewnej transakcji, negocjacje nagle się rozpadły – to przykre doświadczenia w pracy pośrednika w obrocie nieruchomościami. I to podwójnie przykre” po[…]

Opublikowano:
jak wynając pokój

Jak znaleźć pokój do wynajęcia?

Nie samą pracą człowiek żyje. Czasem warto się rozerwać. Kiedyś, rynek najmu mieszkań należał zdecydowanie do wynajmujących. Warto sprawdzić do czego gotowi byli posunąć się potencjalni najemcy. To stary tekst pochodzący z carskiej jeszcze Rosji. Autorem jest Arkadiusz Awerczenko. Pisownia jak zawsze oryginalna. SZUKAM POKOJU Wzdłuż ponurego wybrzeża rozlega się wciąż ten sam bolesny okrzyk:   […]

Opublikowano:

Jak wykorzystać buzz marketing w nieruchomościach.

 Najpierw zacznijmy od zrozumienia jak działa buzz marketing i w tym celu posłużę się przykładem. Wyobraź sobie, że jesteś ufoludkiem wysłanym z dalekiego Aldebarana w celu poszukiwania innych cywilizacji. W trakcie podróży docierasz w okolicę Ziemi i z jakichś powodów wybierasz miejsce lądowania na terytorium Polski. Oczywiście – skoro ufoludek chce nawiązać wartościowy kontakt –[…]

Opublikowano:

Czy Agencja Nieruchomości powinna pozwalać klientom na bezprowizyjne wstawianie ofert na jej stronę internetową?

  Wyobrażam sobie, że wielu pośredników odpowie na to pytanie przecząco. No bo coś takiego można uznać za porównywalne z wpuszczeniem lisa do kurnika.   Nie dojść, że ktoś nie chce zapłacić prowizji, to jeszcze ja mam go reklamować? – pomyślą. – Toż to czyste wariactwo!   Tylko, skoro to jest “wariactwo”, to dlaczego wiele[…]

Opublikowano:

W Google „o przyszłości pośrednictwa”

Dawno nie byłem na tak ciekawej konferencji poświęconej pośrednictwu w obrocie nieruchomościami, jak ta przeprowadzona w siedzibie Google Polska. Już samo miejsce sugerowało, że tematem będzie przyszłość. I nie rozczarowałem się. Co czeka pośrednictwo? Czworo prelegentów przedstawiło swoje poglądy na różne aspekty pracy agencji pośrednictwa. Rozwijaj się, lub zgiń. Zdaniem Pani Magdalena Dziewguć (z Googla)[…]

Opublikowano:

Czy tablica z napisem „Sprzedane” ma sens?

Do czego służy Portfolio W USA dla pośrednika obrotu nieruchomościami większą wartość ma tablica z napisem „Sold” niż z napisem „For Sale”. A wyjaśnienie jest banalnie proste: Którego pośrednika wybierzesz będąc pośrednikiem nieruchomości? Tego, który ma je wyłącznie na sprzedaż, czy też tego, który – jednak – coś sprzedał? W innych branżach firmy chwalą się[…]

Opublikowano:
Agenci pośrednictwa w obrocie nieruchomościami

Jak zmotywować agentów do zdobywania wyłączności

Bardzo często powodem tego, że twoi agenci nie uzyskują wyłączności jest… ich brak wiary w wyłączność (sic!). Jak agenci mogą przekonać potencjalnego klienta do czegoś, w co sami nie wierzą? Ile razy powiedzieli ci: ten klient jest specyficzny, jemu się spieszy, więc nie da wyłączności, oni nie zapłacą takiej prowizji… itp. itd. A – potem[…]

Opublikowano:

Transakcja (osoby towarzyszące kupującym)

Nie samą pracą człowiek żyje. Czasem warto się rozerwać. Poczytajcie sobie historię jednej transakcji. Lata płyną, a obyczaje i ludzkie zachowania zmianom nie ulegają. To stary tekst pochodzący z carskiej jeszcze Rosji. Autorem jest Arkadiusz Awerczenko. Pisownia jak zawsze oryginalna.   TRANZAKCJA   Z pewnym warsztatem tokarskim zdarzyło się to, co zdarza się z okrętem,[…]

Opublikowano:
Filmowanie aparatem fotograficznym

Filmowanie aparatem fotograficznym

Film wykonany aparatem fotograficznym lepszy od filmu z kamery video? To wcale nie jest bajka. Wystarczy tylko poznać możliwości własnego aparatu, oraz… pozbyć się złych nawyków, których można było się nabyć posiadając kamerę video. Słowem – trochę cierpliwości, a okaże się, że potrafisz nakręcić

Opublikowano:
kurs wordpress

Kurs WordPress – warsztaty „z laika ekspertem”

Możesz wybrać 3 warianty nauki:Warsztaty Indywidualne –  zajęcia trwające 25 godzin realizowane od poniedziałku do czwartku,Udział w warsztatach grupowych (24 godziny, realizowane w dwa weekendy tj.: w piątki od 17 do 22 i w soboty od 9 do 17),Skorzystanie z kursu online Zajęcia te bardzo często prowadzimy na indywidualne zamówienie, więc jego zakres może być[…]

Opublikowano:
REKLAMA agencji nieruchomości

Agencje nieruchomości rezygnują z banerów reklamowych?

Czy agencje nieruchomości rezygnują z banerów i innych form promocji swojej Marki? Poruszając się po Warszawie, dość dużym mieście, codziennie przechodząc lub przejeżdżając kilkanaście a może i kilkadziesiąt ulic zauważam jedynie charakterystyczne, żółte banery agencji, która nazywa się ”SPRZEDAM”. Lektura tych banerów upewnia mnie, że jest to ogromna agencja, bowiem na każdym z nich jest[…]

Opublikowano:
Formularze kontaktowe na stronach internetowych

Jaka strona www dla Agencji Nieruchomości?

Jakiej Agencji warto posiadać własną stronę internetową? Aby odpowiedzieć na to pozornie proste pytanie, najpierw odpowiedz na dwa inne: Jakie są cele posiadania własnej strony www? Czy twoja strona to wyłącznie wizytówka firmy? Czy twoja strona ma pozyskiwać nowych klientów i prezentować oferty? Czy twoja strona służy głównie zdalnemu pokazywaniu ofert klientom, których pozyskano z[…]

Opublikowano:
litania żalu pośrednika w obrocie nieruchomościami

Nieruchomości. Pozytywnie o pośrednictwie

Czy można pozytywnie myśleć o pośrednictwie nieruchomości?   Z pewnością nic ci się nie uda, jeśli z góry będziesz mieć takie założenie!   Ależ TAK ! Od wielu lat proszeni jesteśmy przez różne biura obrotu nieruchomościami o przeprowadzenie indywidualnych szkoleń mających zwiększyć satysfakcję pracowników z wykonywanej przez nich pracy agenta nieruchomości, co zdaniem właściciela firmy,[…]

Opublikowano:

Jak najlepiej reklamować nieruchomości na sprzedaż

Tytułowe pytanie „Jak najlepiej reklamować nieruchomości na sprzedaż?” jest pytaniem, które dręczy szefów działów marketingowych firm deweloperskich oraz właściciel agencji obrotu nieruchomościami. Wielu z nich jak mantrę powtarza zdanie: Połowa pieniędzy wydawanych na reklamę jest wyrzucana w błoto, tylko powiedzcie mi która połowa? Czyżby sprawa uzyskania odpowiedzi na to pytanie była beznadziejna? Na szczęście nie[…]

Opublikowano: