Aby zobaczyć bardziej szczegółowy opis, kliknij tytuł modułu
Lekcje
- Lekcja 1 Wstęp – częste skargi agentów i strażnicy świętego Graala…
- Lekcja 2 Pierwszy kontakt – 2 filmy
- Lekcja 3 Pierwsze spotkanie – 4 filmy
- Lekcja 4 Prezentowanie nieruchomości – 3 filmy
- Lekcja 5 Po wizytacji nieruchomości – 6 filmów
- Lekcja 6 Rozpoznanie prawdziwych potrzeb klienta popytowego – 4 filmy
- Lekcja 7 Prowadzenie klienta i „wyłączność psychologiczna” – 2 filmy
- Lekcja 8 Marnowanie okazji – 4 filmy
- Lekcja 9 Reagowanie na zastrzeżenia nabywcy (najemcy) – dwa różne waria nty rozegrania – 3 filmy
- Lekcja 10 Negocjacje i mediacje czyli koniec wieńczy dzieło – 3 filmy
- Suplement 1. Jak sobie radzić z różnymi typami klientów
- Suplement 2 Klient „Pan Dyrektor” Darmowy podgląd
- Suplement 3 Klient „Pan Tabelka”
- Suplement 4 Klienci „Pan Nieśmiały” i „Pan Niezdecydowany”
- Suplement 5 Klient „Pani Gwiazda”