Telemarketing dla pośredników nieruchomości – kurs online

Zaloguj się na dostęp do zakupionych kursów

Korzystając z  tego kursu spełniasz wymogi punktu 6.3 Normy PN-EN 15733:2010 – Wymagania dotyczące świadczenia usług przez pośredników w obrocie nieruchomościami.

Jeśli kiedykolwiek spotkała Cię którakolwiek z sytuacji pokazanych na zamieszczonym tutaj filmie, to skorzystaj z tego szkolenia.

Dzięki temu znacząco wzrośnie ilość przyjmowanych przez Ciebie ofert nieruchomości.

A im więcej ofert, tym więcej… transakcji i dochodu 😉

Skorzystaj z tego szkolenia i osiągnij sukces w pośrednictwie obrotu nieruchomościami.

JAK PRZEŁAMAĆ BARIERY KOMUNIKACYJNE.

Jeśli kiedykolwiek spotkała Cię którakolwiek z sytuacji pokazanych na zamieszczonym tutaj filmie, to skorzystaj z tego szkolenia.

Dzięki temu znacząco wzrośnie ilość przyjmowanych przez Ciebie ofert nieruchomości.

A im więcej ofert, tym więcej… transakcji i dochodu ?

Skorzystaj z tego szkolenia i osiągnij sukces w pośrednictwie obrotu nieruchomościami.

DLACZEGO NALEŻY WYBRAĆ TO SZKOLENIE:

Pozyskiwanie nowych klientów jest bardzo ważne w pracy agencji nieruchomości. Zdobywanie nowych ofert nieruchomości przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem często wymaga nawiązania pierwszego kontaktu i to nawiązania tego kontaktu poprzez telefon.

Niestety, na tym etapie wielu agentów nieruchomości napotyka liczne bariery: własny stres, niechętne nastawienie osób, do których dzwonią, odrzucanie propozycji spotkania itp.

Po tym kursie będziesz wiedzieć jak przełamać te oraz inne bariery, dzięki czemu zwiększy się ilość przyjmowanych przez ciebie ofert nieruchomości, a to znaczy, że zwiększysz swoje dochody.

To szkolenie oparte jest na doświadczeniach wyniesionych z pracy prawdziwej agencji nieruchomości.

Doszlifowanie tej umiejętności zwiększyło skuteczność nawiązywania kontaktów !

TO NIE JEST KLASYCZNE SZKOLENIE Z TELEMARKETINGU.

To jest szkolenie przygotowane specjalnie pod potrzeby Pośredników w Obrocie Nieruchomościami.

CELEM SZKOLENIA jest zwiększenie efektywności wykonywanych telefonów, czyli zwiększenie skuteczności pozyskiwania nowych ofert.

NAUCZYSZ SIĘ:

  • Do kogo i z czym warto zadzwonić – czyli czym różni się rozmowa z osobą, która właśnie dała ogłoszenie, a taką, która sprzedaje już od jakiegoś czasu,
  • Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej przy pozyskiwaniu ofert mieszkań – co powinniśmy zrobić i co musimy wiedzieć przed rozmową,
  • Jak wypaść w oczach klienta możliwie najbardziej profesjonalnie,
  • Jak zbijać takie argumenty: „sprzedaje sam”, „jaka jest państwa prowizja”, „proszę przyjść z klientem”,
  • Jak PRAWIDŁOWO reagować na najczęstsze zastrzeżenia i obiekcje w trakcie rozmowy: „zgłosiłem mieszkanie w kilku agencjach”, „nie chcę wyłączności”.

Moduły